dinsdag 18 mei 2010

Give away!

Tijd voor een give away!

Wat kun je winnen? Een artikeltje naar keuze uit de collectie van Lovely Mariquita. Dit geweldig schattige bodietje bijvoorbeeld.


Wat moet je doen? Heel eenvoudig: reageer op dit onderwerp en zet de beurs Petit Bazaar in de kijker door ze op je blog of facebook profiel te plaatsen. Een onschuldig handje trekt er een winnaar uit op 31 mei!



Je kan ook steeds lid worden van de Facebook groep van Petit Bazaar of gewoon een kijkje komen nemen op het evenement! Hopelijk tot dan.

25 opmerkingen:

  1. Woehoe, leuke actie.
    Ik ga proberen er te geraken op Petit Bazar.

    Groetjes
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige actie! Nu maar hopen dat we eruit gepikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil mijn kans ook nog eens wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De datum is al genoteerd in mijn agenda !
    Toffe actie !

    Groetjes,
    Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pb staat al wel vaker op mn fb profiel maar voor zo'n schoon kadootje doe ik t nog eens extra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes op de petit bazaar! ook ik zal mijn best doen op 20 juni al dat moois met mijn eigen ogen te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super initiatief ! 20 juni stond al op het "to do" lijstje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal nog eens linken op fb...heb ook al reclame gemaakt op Flickr...en ik kom af natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is pas een originele en superleuke reclame! Net als de vorige petit bazaar... wil ik er nu ook absoluut bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al langer fan van Cindy's supercreaties! Ook terug aanwezig op Petit Bazaar... nu voor de 1e maal met mijn eigen "creatuurtje"!
    Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk! Ik heb al een paar spulletjes van Lovely Mariquita en vind ze geweldig. Duimen dus dat we getrokken worden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, op mijn blogje is al reclame gemaakt... En ik heb een poster aan mijn raam! Telt dat? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pepatino is een verslaving aan het worden... Nu nog schoenen van Eleven, want mijn rakkers zijn see kai run jammer genoeg ontgroeid!

    De Lovely Mariquita prijs zou ik nog het liefst vanal lekker voor mezelf houden!

    En als ik geen geluk heb, kom ik zo'n broche halen op 20/6!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee, er staat al reclame voor PB op mijn blog!
    Ik kijk er al zo naar uit he, NOG een maand wachten :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De link staat er.
    En petit bazaar staat al in de agenda genoteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe héél hard mee aan deze wedstrijd!! Succes met nr 3, hopelijk even leuk als de vorige editie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmm, ging even mis...

    Oeh leuke actie! Weet niet of ik deze keer op petit bazaar zal geraken omdat ik bijna moet bevallen... maar hoop er toch weer bij te zijn. Met een klein popje in een shirtje van lovely mariquita wellicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe ook keihard mee en ben zéker en vast present!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wohow, die kans kan ik toch niet laten liggen! Super body! Ik heb in elk geval iedereen uitgenodigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n mooi body'tje !! Té mooi om onder iets te dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat Oontje, jouw naam werd als winnaar getrokken door een onschuldig handje. Je wint een artikeltje van Lovely Mariquita naar keuze.

    Dankjewel iedereen voor de deelnamen en hopelijk tot op Petit Bazaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O, waaw! Ik zag het nu pas! Ik heb je gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen